Let it happen

manusia zaman sekarang perlukan kejutan.. kekadang benda tu biarkan kita sendiri pun tak tahu.. bagi kita, semua yang berlaku pasti ada hikmah.. kan? aku sendiri pun alami benda yang sama.. benda yang kekadang aku nak elakkan, masih terjadi.. memang aku ni cuai.. aku tak reti nak jaga hati orang. aku tak reti nak sayang orang. semua salah aku. aku faham tu. cukup meghukum aku.. aku tak sanggup...

kenapa mesti kita berpisah? wahai si lelaki... semasa kita bersama, kau janji padaku agar kau sentiasa bersama ku.. namun, semua itu tinggal janji manis mu sahaja.. di manakah mu ketika waktu ku sangat memerlukan mu? adakah hati mu telah dimiliki oleh orang lain? habis aku ni macam mana? aku sedar aku tak secantik perempuan yang kau idamkan.. tapi dulu kau ada kata yang aku cantik di mata kau.. kini? semua telah berubah.....

takdir menentukan segalanya.. semua orang dah grow up.. dulu perangai macam budak- budak lagi.. now? not anymore... diri kita sendiri yang kenal dan tahu siapa sebenarnya diri kita. tak semua benda kita kena bagitahu kat orang.. kekadang kita kena diamkan je... tak perlu nak share sangat ah.. istilah "sharing is caring" tak boleh digunakan lagi...

Comments

Popular posts from this blog

Mimpi: Arwah Yasmin

Underground

Delete Conversation